17 Januari 2009

Pilihanraya P 036-Kuala Terengganu

Hari ini adalah penentuan setelah segalanya dirancang dan diaturkan.Perlaksanaan tugas oleh rakyat di Parlimen Kuala Terengganu akan terlangsai pada hari ini,pertembungan 3 penjuru yg lebih kpd 2 penjuru yg sebenarnya akan membuktikan bahawa matlamat,dasar politik dan visi yg manakah akan disambut oleh rakyat Kuala Terenggganu..
Setelah BN/UMNO menyesakkan KT dengan kebanjiran sekian ramai polis disana,ianya memperlihatkan akan kegusaran,kerisauan,ketakutan,kebejatan dan seterusnya memperlihatkan kelemahan mereka kerana mempergunakan jentera kerajaan didalam hal ini,pernahkah kita melihat sebegitu ramai polis ditempatkan pada satu satu masa?
Bagaimana pula kempen PAS/PR..apakah pendekatan mereka diterima ramai?,adakah calon mereka disukai dan seterusnya menerbitkan rasa hormat,sayang dan bersedia memilih beliau?Hamba merasakan semestinya rakyat KT sudah semakin bijak...iya duit perlu utk kelangsungan hidup,tetapi adakah duit yg cuba disogok itu sama nilainya dengan maruah kita...
Apakah standard ataupun "bench mark' yang kita letakkan kepada calon-calon yang bertanding diatas tiket BN/Umno,PAS/PR dan Bebas itu?
Itu semua hanya penduduk ataupun rakyat di KT sahaja yang dapat menjawabnya di dlm bentuk kertas undi pada hari di pusat pembuangan undi disana pada hari ini.....Selamat Mengundi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan